IBTM World presenteert lijst met inspirerende sprekers



IBTM World, dat zal plaatsvinden in Fira, Barcelona van 28 tot 30 november, heeft een tweede reeks inspirerende sprekers aangekondigd voor haar congresprogramma, die de deelnemers allen van kennis en hulpmiddelen zullen voorzien die zij gebruiken om een gemeenschapsgevoel in de evenementen te creëren.

Keynote spreker
De tweede keynote voor dag twee van IBTM World is Lars Silberbauer, Global Head of Brand, Marketing en Digital op de Olympische Spelen (Internationaal Olympisch Comité). In zijn presentatie getiteld: 'Building Cultural Legacies Amidst Disruption: Lessons from LEGO, MTV, and the Olympics' zal Lars waardevolle inzichten verschaffen in hoe merken als LEGO, MTV en de Olympische Spelen bloeiende gemeenschappen hebben opgebouwd in een tijdperk van digitale afleiding en mondiale uitdagingen.

Gemeenschappen ontwikkelen
In de middag van dag twee vinden er twee aanvullende sessies over gemeenschapsopbouw plaats op de Main Stage.  

In ‘Give the People What They Want: Think you know your customer? Think again’ zullen drie doorgewinterde marketingprofessionals die grote merken als Amazon, Twitter, Google, Facebook, de Match Group, GQ en WIRED hebben vertegenwoordigd, hun 360-graden marketingstrategieën delen en onthullen hoe ze bezoekers voor, tijdens en na evenementen betrekken om bloeiende gemeenschappen te creëren die de betrokkenheid en conversiepercentages verhogen.

In de tweede sessie: ‘Communications and Content Strategy for 21st Century Event Businesses’ bespreken deskundige evenementenmarketeers de evolutie van evenementenmarketing voor bedrijfsgroei op de lange termijn. Charlotte Williams zal worden vergezeld door Todd Hansen, uitvoerend producent Web Summit, en Ella Kieran, SVP Marketing en directeur van WPP's Innovation Camp, Stream, om de kunst te verkennen van het creëren van een perfect communicatieplan en het opbouwen van een organische gemeenschap terwijl ze weg bewegen van verkoopgedreven marketing.

IBTM Wereldcultuurmakers
Op de laatste dag zal IBTM World zijn langverwachte ‘Culture Creators’ Report onthullen tijdens een paneldiscussie met prominente evenementenplanners uit de industrie. Het rapport met de titel 'The World's Best Business Events (And The People Who Create Them)' zal dienen als een mondiale temperatuurcontrole van de MICE-industrie en zal ingaan op de ervaringen, uitdagingen en ambities van evenementenprofessionals in de nieuwe wereld van werk.

Claudia Hall, Event Director, IBTM World: “Het ontwikkelen van betrokken en gepassioneerde gemeenschappen rond de evenementen die we creëren is zo belangrijk. In dit tijdperk van toenemende afleiding en ontkoppeling is het van essentieel belang dat er een ruimte ontstaat waar delegaties samen kunnen komen en ideeën kunnen delen, discussies op gang kunnen brengen en de bedrijfscultuur vooruit kunnen helpen. Daarom is gemeenschap een rode draad in het conferentieprogramma van IBTM World dit jaar. Het is ons doel om bezoekers te voorzien van de kennis en hulpmiddelen die ze nodig hebben om het hele jaar door verbonden gemeenschappen voor hun eigen evenementen te creëren.”

Dit jaar kunnen deelnemers aan IBTM World op talloze manieren verbinding maken en samenwerken; Zowel het welkomstfeest als het netwerkuur zullen terugkeren en zullen opnieuw openstaan ??voor alle afgevaardigden met gratis eten en drinken. Een andere favoriet, Club Night, keert terug naar Opium, waarbij afgevaardigden toegang kunnen krijgen met hun IBTM World-badge.

Degenen die zinvolle gesprekken willen voeren, kunnen terecht bij de gloednieuwe functie Workplace Revolution, een unieke ruimte die deelnemers aanmoedigt om contact te maken met collega's en inspirerende figuren in een ontspannen omgeving in kampvuurstijl.

www.ibtmworld.com
 
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Tags: IBTM World Barcelona
Algemene voorwaarden | privacy statement