Thalys herintroduceert Premium klasse en Welcome Bar



Thalys herintroduceert vanaf deze zondag 5 september haar Premium klasse en de Thalys Welcome Bar. Een lange onderbreking als gevolg van het coronavirus, een tijd die de Thalys-teams hebben benut om deze services te verbeteren en ecologischer te maken.

Een Premium klantervaring
Vanaf 5 september zullen Premium reizigers aan boord van de Thalys opnieuw kunnen genieten van een gastronomische maaltijd die aan de zitplaats wordt geserveerd. Het menu bestaat uit een waaier gezonde, seizoensgebonden recepten, gemaakt met lokale producten, en gecreëerd zijn door de Belgische chef Frank Fol, ook bekend als "The Vegetables Chef®".

Afhankelijk van het tijdstip van de reis kan er gekozen worden tussen ontbijt, lunch, diner (vegetarische opties beschikbaar) of een aperitief. Café Gourmet is eveneens terug met een zoete of hartige snack en een drankje. De gerechten die tijdens de reis worden aangeboden kunnen besteld worden via de nieuwe digitale menu’s aan boord of rechtstreeks op Thalys.com.

Thalys is blij dat ze weer Premium passagiers mag verwelkomen en schenkt daarom tijdens de eerste maand van de herlancering van de dienst een glas Crémant de Bourgogne aan de passagiers. Bovendien krijgen Premium reizigers nog steeds gratis toegang tot snellere wifi, de My Driver service en de e-Press&More app, waarmee ze gratis kranten, tijdschriften en stripverhalen kunnen downloaden.

Thalys Premium ervaring:

    -Gratis toegang tot de lounges in Parijs en Brussel. De ideale plek om te werken, te wachten op het vertrek van de Thalys of te genieten van snacks en een warm drankje;
   - Een gastronomische maaltijd ter plaatse;
    -Een digitaal persaanbod via de e-Press&More app;
    -My Driver service, een online taxi boekingsdienst van en naar het station;
    -Ultiem reiscomfort;
    -Toegang tot snellere wifi;
   - Individuele stopcontacten.

De Thalys Welcome Bar is terug
De Thalys Welcome Bar is opnieuw beschikbaar voor wie wil genieten van een zoete of hartige snack of een kop koffie. Het is mogelijk om snacks en drankjes te kopen, maar wordt er zittend geconsumeerd, in overeenstemming met de geldende gezondheidsvoorschriften. De digitale bar is ook weer beschikbaar, zodat passagiers hun drankjes en snacks in een mum van tijd vooraf kunnen bestellen en zo tijd winnen aan de bar.

Thalys versterkt afvalscheiding
Bij de hervatting van de dienstverlening aan boord legt Thalys meer dan ooit de nadruk op duurzame ontwikkeling en gaat ze nog verder in het sorteren van afval in de Premium klasse en in de Thalys Welcome Bar. Naast papier en een deel van het plastic, worden nu ook alle PET-flessen en deksels, aluminium blikjes, glazen flessen en organisch afval gesorteerd en gerecycleerd in de Premium klasse. In de Welcome Bar zullen sorteerbakken worden geplaatst om de verschillende afvalproducten nog gemakkelijker te kunnen recycleren.

Gezondheidsmaatregelen aan boord van de Thalys treinen
De veiligheid, het welzijn en de gezondheid van de passagiers en werknemers blijven centraal staan bij Thalys. Daarom heeft ze passende hygiëne- en veiligheidsmaatregelen ingevoerd, om zo de veiligheid van de reizigers te waarborgen.

De maatregelen zijn als volgt:

    -Het dragen van een masker blijft verplicht, behalve tijdens de cateringdienst;
   - Het coronacertificaat is verplicht voor alle passagiers;
   - Versterkte reiniging van het interieur van de trein in tussenstations en tijdens het traject;
   - Bij aankopen in de Thalys Welcome Bar moet de afstand gerespecteerd worden.

Om reizigers te helpen hun volgende reis in alle veiligheid voor te bereiden, heeft Thalys de belangrijkste instapvoorwaarden per land op haar website verzameld.
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Tags: Thalys Premium klasse Premium Bar duurzaam reizen treinreizen
Algemene voorwaarden | privacy statement