YOIN excellent meeting places gaat mystery calls uitvoeren bij gecertificeerde locaties



YOIN excellent meeting places laat deze maand de eerste mystery calls uitvoeren bij enkele locaties en gaat dat vanaf dat moment structureel doen bij alle YOIN gecertificeerde locaties. Onafhankelijke en deskundige mystery callers van YOIN partner HS Brands gaan de mystery calls in opdracht van YOIN uitvoeren.

‘Een telefoontje of e-mail is vaak een van de eerste en meest belangrijke contactmomenten in de klantreis van een potentiële boeker. Worden de juiste vragen gesteld, toont de medewerker belangstelling, is hij/zij vriendelijk en proactief? Is de offerte volledig, juist, verzorgd en zonder schrijffouten? Wordt de boeker verleid om op de offerte in te gaan? Wordt er een optie aangeboden en wordt deze actief opgevolgd?

Als YOIN excellent meeting places beoordelen we de procesmatige afspraken in de organisatie hierover tijdens de inspectie. Maar het periodiek toetsen van de uitvoering in de praktijk is minstens zo belangrijk’, aldus coördinator Dineke Philipse.

Scenario
Samen met HS Brands ontwikkelde YOIN excellent meeting places een scenario voor een mystery call, passend bij waar het keurmerk van YOIN excellent meeting places voor staat; kwaliteit, deskundigheid, betrouwbaarheid, innovatie en service. De mystery calls worden om het jaar uitgevoerd, dus in het ene jaar een inspectie op locatie, in het andere jaar een mystery call. Desgewenst kunnen locaties tegen een scherp gereduceerd tarief extra mystery calls laten uitvoeren door HS Brands.

Dineke: ‘Zo helpen we de kwaliteit bij onze YOIN locaties en daarmee de locatiemarkt in Nederland hoog te houden. De certificering geeft locaties enorm veel waardevolle inzichten die helpen bij het optimaliseren van je locatie en customer journey. De mystery calls vormen daarop een mooie aanvulling’.

Persoonlijk dashboard
De resultaten van de mystery call worden toegevoegd aan het persoonlijke dashboard dat elke YOIN locatie al heeft, zodat ook deze resultaten kunnen worden gebenchmarkt. De rapportage bevat alle ins en outs van de call en tips om het eerste klantcontact met potentiële klanten en het salesproces verder te optimaliseren.

Over YOIN excellent meeting places
YOIN excellent meeting places is hét betrouwbare kwaliteitslabel voor congres- en evenementenlocaties. YOIN excellent meeting places adviseert, ondersteunt en beoordeelt locaties op kwaliteit, deskundigheid, betrouwbaarheid, innovatie en service. YOIN excellent meeting places is een zelfstandige organisatie, maar wordt met veel vertrouwen ‘powered by’ CLC-VECTA.

Afbeelding van Igor Link via Pixabay
 
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Tags: YOIN excellent meeting places mystery call CLC-VECTA HS Brands
Algemene voorwaarden | privacy statement