Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel bestaat vijf jaar



Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel opende vijf jaar geleden haar deuren. Sinds de oprichting heeft het hotel zich gevestigd als een moderne bestemming die de combinatie biedt van stijl, comfort en eersteklas service. Focus komt daarbij steeds meer te liggen op zakelijke reizigers. Op donderdag 30 november wordt het jubileum met de medewerkers, gasten en genodigden gevierd.

Het hotel, onderdeel van International Hotel Capital Partners (IHCP) ziet een stijgende lijn in het aantal overnachtingen. Gasten waarderen de gunstige ligging, moderne voorzieningen en professionele service die het hotel biedt. Deze ontwikkeling in zakelijke boekingen toont het vertrouwen dat zowel nationale als internationale organisaties hebben in het hotel als verblijf en als ideale locatie voor vergaderingen en evenementen.

Gericht op de toekomst
Annemarie van den Berg, Director of Sales, Marketing & Events van IHCP: “Dit is voor ons een bevestiging van de waarde die wij bieden. In lijn met de groei van Renaissance richten wij onze strategie voor de toekomst meer op het bedienen van deze zakelijke reizigers. Er komen mooie ontwikkelingen aan dus wij zien de toekomst rooskleurig tegemoet.”

Maurice Koster, General Manager van Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel: “We hebben gemerkt dat deze zakelijke klanten onze unieke propositie waarderen, of het nu gaat om onze strategische en unieke locatie bij zowel Schiphol als het Amsterdamse Bos, moderne faciliteiten of gepersonaliseerde service. We focussen ons in de toekomst ook meer op sustainability en de onlangs behaalde Green Key certificering is daar onderdeel van.”
 
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Tags: Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel International Hotel Capital Partners
Algemene voorwaarden | privacy statement