The Harbour Club introduceert dynamic pricing



The Harbour Club kiest voor “More joy, less damage”. In een tijd waarin marges onder druk staan door stijgende inkoopprijzen, personeelskosten en veranderende consumentenbestedingen, zet The Harbour Club een gedurfde stap om de branche te vernieuwen en te breken met bestaande normen. Per direct wordt een flexibel prijsbeleid ingevoerd op het gehele assortiment; zo krijg je op minder druk bezochte dagen een scherpere prijs. Met dit statement wil The Harbour Club een revolutionaire cultuuromslag in de Nederlandse horeca teweeg brengen. Alle gasten kunnen van de prijsvoordelen gebruik maken bij de vestigingen Amsterdam Oost, Rotterdam, Den Haag en Eindhoven.

Op de meest drukbezochte momenten is er geen ruimte voor prijsvoordeel. Op rustigere dagen zoals maandag tot en met woensdag en sommige zondagen zijn er volop mogelijkheden en kan het voordeel oplopen tot 10% of zelfs 20% ten opzichte van reguliere prijsstelling. Exacte pricing informatie kan worden opgevraagd op de website.

De prijs hoeft niet altijd gelijk te zijn
Eigenaar Richard van Leeuwen licht toe: “Een steak of een glas wijn hoeft niet altijd hetzelfde te kosten. Op een rustige maandagavond waar we toch het personeel hebben staan en de koeling gevuld is kan het voor minder weg dan op een drukbezochte zaterdagavond”. In het restaurantwezen zorgt deze stap voor een revolutie in Nederland, hoewel consumenten al gewend zijn aan flexibele prijzen in andere sectoren zoals de luchtvaart en hotellerie. De huidige prijsbewuste consument is altijd op zoek naar de beste waarde voor zijn geld.

De introductie van dynamic pricing markeert een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van The Harbour Club, waarin de pioniersgeest die het bedrijf zo kenmerkt opnieuw tot leven komt. Director of Food & Beverage Nick ten Hove licht toe: “Ondanks lagere marges kunnen we dankzij slimme omgang met waste management toch de gewenste resultaten behalen.”

Over The Harbour Club
The Harbour Club biedt een indrukwekkend portfolio aan restaurants waarbij gastvrijheid en culinair topniveau met een internationale allure centraal staan. De zes restaurants zijn gevestigd in Amsterdam Oost en Zuid, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam en Vinkeveen. Daarnaast beschikt het merk ook over een eigen theater in Amsterdam Oost: The Harbour Club Theater waar o.a. de eigen productie VEGAS met Hans Klok als main act van de show wekelijks te zien is. Alle restaurants hebben dezelfde Harbour Club touch met een blend tussen industrieel en fashionable chic met de unieke muurschilderingen van neo-popart kunstenaar Selwyn Senatori. Een bezoek aan The Harbour Club staat garant voor puur en intens genieten.

Fotocredits: Nico Alsemgeest
 
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Tags: The Harbour Club Den Haag dynamic pricing
Algemene voorwaarden | privacy statement