Niels Grevenstuk Commercial Head of Global Sports Business bij ATPI Sports Events



Op 3 januari jl. is Niels Grevenstuk (47) als Commercial Head of Global Sports Business bij ATPI Sports Events gestart. Niels heeft een ruime ervaring in de sport & event sector; hij werkte o.a. voor AFC Ajax als Head of International Brand Partnerships en daarvoor bij Heineken International als Global Sponsorship Manager. In die hoedanigheid was hij reeds betrokken bij projecten van ATPI, onder andere de activatie van de UEFA Champions League en de organisatie van het Holland Heineken House in Sochi en Rio de Janeiro. 

Bij ATPI gaat hij zich samen met de commerciële collega’s in de UK, Australië, Canada, Hongkong, Dubai, Nederland en Zuid-Afrika focussen op de verdere uitbreiding van het internationale portfolio, zowel op commercieel als inhoudelijk vlak.

‘ATPI is een prachtig bedrijf met een dito klantportfolio en een rijke historie als het gaat om het organiseren en faciliteren van grote sportevenementen. Ik heb ontzettend veel zin om samen met het team verder te bouwen aan zakelijke innovaties, duurzame dienstverlening en internationale groei voor partners in competities, toernooien en evenementen’, aldus Niels.

 
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Tags: Niels Grevenstuk ATPI Sports Events Sportevenementen
Algemene voorwaarden | privacy statement