UITje Speciaal, duurzame zakelijke uitjes met een positieve impact op team en milieu
Vandaag lanceren Marjolein Kellerhuis en Sonja Schaefers UITje Speciaal. Zakelijke uitjes met een maatschappelijk verantwoord karakter. Deze samenwerking komt voort uit een gezamenlijke passie voor duurzaamheid én het creëren van extra beleving tijdens je bedrijfsuitje. Het motto van UITje Speciaal is: eerst reduceren dan compenseren.
Marjolein: “UITje Speciaal is uniek door de combinatie van gezelligheid, verbinding en duurzaamheid. Bedrijven optimaal laten genieten van een UITje, dat ook nog eens een positieve impact heeft op het milieu, is wat wij willen bereiken met UITje Speciaal. We bieden bedrijven het totale pakket, waarbij we volledig ontzorgen en tegelijkertijd de CO2 footprint zoveel mogelijk reduceren en compenseren. Door het aanbieden van duurzame teamactiviteiten in combinatie met het planten van een boom per deelnemer, wordt er in de huidige vraag naar verduurzaming voorzien.”
UITje Speciaal biedt verschillende pakketten aan die met enige humor linken aan de verschillende ui-soorten: Bos uitje, Lente uitje, Zilver uitje, Winter uitje, Zoet uitje en het Amsterdams uitje. De boodschap is echter serieus: zakelijke uitjes moeten en kunnen leuk, uniek, verbindend én duurzamer zijn!
Sonja: “Duurzaamheid wordt vaak gezien als saai en het opleggen van beperkingen. Wij willen met
UITje Speciaal bewijzen dat het anders kan. Onze activiteiten hebben altijd een balans tussen fun en het vergroten van kennis over de natuur of bewustwording van duurzaamheid. Een teamdag op het strand kan bijvoorbeeld in de ochtend ingevuld worden met het oprapen van aangespoeld materiaal en in de middag met een Lacrosse-clinic. Beide activiteiten vragen om verschillende communicatiestijlen en team efforts."
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.
Tags: UITje Speciaal Sonja Schaefers Marjolein Kellerhuis Duurzame bedrijfsuitjes duurzaam organiseren