DURABLE lanceert najaarscampagne voor DURAFRAME informatiekaders



De afgelopen jaren hebben het bewezen. We communiceren best veel met elkaar. Zowel via digitale kanalen, face to face als via hulpmiddelen zoals affiches, wegwijzers of vloerstandaards.

Elk bedrijf of elke horecazaak die je binnenkomt zorgt op een bepaalde manier voor een verwelkoming. Hetzij door een persoonlijke begroeting, hetzij door een welkomstbordje. Zelfs wanneer een zaak gesloten is, dan nog moet je klanten en bezoekers informeren. Denk maar aan het obligatoire bordje waarop de openingsuren vermeld staan.

Reeds vele jaren bewijzen de informatiekaders van DURABLE hier hun nut. In een oogwenk kan men informatie bevestigen aan de inkomdeur of etalage. Geen gedoe met plakband of loskomende papiertjes. Deze informatiekaders bevestig je, op basis van de ondergrond, met een zelfklevende, magnetische, antistatische of van klittenband voorziene achterzijde.

DURAFRAME® oogt heel professioneel en strak dankzij de gekleurde rand van het kader. Daarmee kan elk bedrijf zijn corporate identity ondersteunen. Wie nog een stapje verder wil gaan kan er zelfs voor opteren om de kaderrand te laten bedrukken met het logo of de slogan van de zaak.

Zo communiceer je overal op een consistente manier. Van de ingang tot het toilet. Een hartelijke verwelkoming, een promotie, een event, een belangrijke mededeling, een waarschuwing, een medewerkersaankondiging of bepaalde richtlijnen. Het past allemaal binnen dit eenvoudige, doch gebruiksvriendelijke kader.

Niet alleen in bedrijven en horecazaken is een DURAFRAME® informatiekader een onmisbaar communicatiehulpmiddel geworden. Ook in de publieke sector en in de medische wereld komt dit goed van pas.

Een wachtzaal bijvoorbeeld, hangt boordevol informatie. Als deze informatie op een elegante manier kan worden opgehangen, dan versterkt dat de boodschap. Of wanneer er meerdere consultatieruimtes zijn, dan wil je niet dat er patiënten in de verkeerde ruimte terecht komen.
Daarom is het belangrijk dat er op elke deur duidelijk wordt vermeld wat er achter schuilt. Ook in liften, in toiletten, in de kantine, in de personeelsruimte, overal is er nood aan duidelijke communicatie.  DURAFRAME® informatiekaders zijn beschikbaar voor standaard A4 documenten, maar ook voor minder frequent gebruikte formaten zoals A3, A5 en A6 of zelfs posterformaten tot A1.

Om het productgamma te ondersteunen organiseert DURABLE in het najaar een grootschalige campagne. Deze campagne zal zich richten tot inkopers van overheidsinstellingen, horecazaken, KMO’s en medische adressen. Via SEA, SEO, social media en verschillende nieuwsbrieven zullen B2B eindverbruikers geïnformeerd worden over het bestaan van deze handige oplossing én zullen ze de mogelijkheid krijgen om een gratis sample aan te vragen.
Om de cirkel rond te maken zal DURABLE eveneens zijn verdelers betrekken in het concept. Zo komen de eindgebruikers via heel uiteenlopende touch points in contact met relevante informatie over DURAFRAME®. De campagne start eerst in Nederland en wordt vervolgens ook in België geïmplementeerd.
Heb je vragen over deze campagne of over DURAFRAME® in het algemeen, neem dan vrijblijvend contact op met DURABLE via kenneth.meirlaen@durable.be of +32 9 281 26 44. Of vraag hier zelf een gratis sample aan.

NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Tags:
Algemene voorwaarden | privacy statement