Judith van der Borch tot Verwolde verkozen tot Talent of the Year 2016



Tijdens Future Hotello, hét netwerkevenement voor studerende Hotello's dat vandaag plaats vond in de Amsterdam RAI, is Judith van der Borch tot Verwolde van TIO University of Applied Sciences verkozen tot Talent of the Year 2016. Deze prestigieuze award werd dit jaar voor het eerst uitgereikt op Future Hotello, aan de student die bewonderingswaardig is afgestudeerd of iets bijzonders in de praktijk heeft gebracht. De award stond dit jaar in het teken van het thema ‘Your Roadmap to Success'. De studente mocht onder andere een iPhone 6S in ontvangst nemen.
 
Judith van der Borch tot Verwolde won de prestigieuze award mede door haar enthousiaste video-pitch over haar hospitality DNA en haar visie op de toekomst. "Ik wil waken over dat wat we allemaal lief hebben; gastvrijheid en beleving is het aller belangrijkste in de hospitality branche", aldus een vereerde Judith van der Borch tot Verwolde. Naast een iPhone 6S van KPN kreeg zij ook een training ‘Unleash The Power Weekend' verzorgd door Q-staff, het boek ‘Crash' van Niek van den Adel en een luxeverpakking Schlumberger van Walraven Sax uitgereikt.
 
De verkiezing
Net als bij Hotello of the Year is Talent of the Year een verkiezing die zich richt op hotello's, in dit geval specifiek voor de huidige studenten van de erkende hoge hotelscholen. In de periode september-oktober konden studenten genomineerd worden. De criteria voor Talent of the Year waren:
-De student(e) is net klaar met zijn/haar scriptie en/of bewonderingswaardig afgestudeerd;
-De student(e) heeft iets bijzonders in de praktijk gebracht.

Nadat de nominaties gesloten waren heeft de verkiezingscommissie van HotelloTOP een top 3 samengesteld. De drie studenten kregen de opdracht om een video-pitch te maken en zij moesten een vragenlijst invullen waar zij aangaven waarom zij moesten winnen.
 
De jury
De vakjury voor de Talent of the Year verkiezing bestond uit: Pim Pelser (Hotello of the Year 2015), Klaas -Wybo van der Hoek (Stenden University), Païvi Hagedoorn (Hotel de l'Europe), Gert Kap (NH Hotel Group), Ewout Cassee (oud-bestuurslid HotelloTOP), Caroline Receveur (DoubleTree by Hilton), Marc van Boekholt (Blycolin), Wenda Kielstra (bestuurslid HotelloTOP) en Emmy Stoel (Hotel Okura Amsterdam).
 
Over Servicecenter4Hospitality
Servicecenter4Hospitality (S4H) is opgericht om service te bieden aan het grootste internationale netwerkplatform voor de horeca in Europa met als doel de contacten tussen bedrijven te verbeteren en een positieve bijdrage aan de business te leveren. S4H wil dit doel bereiken door:
 
-Het onderhouden en optimaliseren van bestaande netwerken.
-Het ontwikkelen van nieuwe initiatieven en hen verbinden met andere netwerken.
-Enthousiasmering van Young Professionals en zorgen voor een positieve introductie in de horeca.
-Het aanbieden van diensten en kennis om anderen te ondersteunen. 

Horeca gerelateerde bedrijven kunnen zich richten tot S4H voor professionele ondersteuning bij hun dagelijkse activiteiten. Deze activiteiten kunnen variëren van bestuurlijke en operationele ondersteuning aan de organisatie van evenementen en bijeenkomsten evenals het uitvoeren van secretariële taken en grafisch ontwerp. Via verschillende partnerships biedt S4H ondersteuning aan diverse bedrijven en wil het zich committeren als betrouwbare partner voor een breed scala aan activiteiten.
 
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Auteur: Sofie Fest

Tags:
Algemene voorwaarden | privacy statement