-de coverstory over people@places. Steeds meer bedrijven kijken kritisch naar de vierkante meters aan kantoor- en vergaderruimte die zij huren en kiezen voor flexibiliteit in de vorm van externe vergaderzalen. people@places speelt op die veranderende behoefte in met 21 unieke locaties die uitblinken in gastvrijheid, en die bovendien zeer makkelijk en flexibel te boeken zijn;
-het derde artikel over de nieuwe generatie eventprofessionals. De nieuwe generatie activeren en beter betrekken bij (kennis)evenementen is uitdagend. Voor haar derde artikel hanteert Ingrid Rip een internationaal perspectief en interviewde zij Sushrutha Vemuri (Conferli in Nederland), Linda Lebanda Jr. (European Waste Management Association in Brussel) en Daniela Slavin (University of West Florida in Pensacola).
-een uitgebreid artikel over de Nissan Snow Stunt. Eind mei lanceerde Nissan Benelux een video waarin een Nissan e-4ORCE met caravan de indoor skipiste van SnowWorld Landgraaf trotseerde. Aan dit filmpje van nog geen twee minuten ging een uitgebreide concept- en testfase vooraf. Meeting Magazine ging in gesprek met Nissan Benelux en pr- en marketingbureau Buro N11.
-een interview over Museum Murals. Dit project omvat 21 muurschilderingen verspreid over Nederland, die in een periode van twee en een halve maand worden gerealiseerd en onthuld. Aan dit project ging een aanlooptijd van anderhalf jaar vooraf. Annemarie Goedvolk van LUSTR vertelt over dit bijzondere project.