Radisson Hotel Group lanceert nieuw Radisson Rewards-loyaliteitsprogramma



Het nieuw ontworpen Radisson Rewards-loyaliteitsprogramma richt zich op het perfect aanbieden van consumentgerichte, gepersonaliseerde voordelen en beloningen. Leden hebben vanaf de eerste dag toegang tot aantrekkelijke voordelen en deze zijn beschikbaar tijdens het hele traject, van inspiratie opdoen tot boeken. Inclusief privileges tijdens het verblijf, zoals upgrades, en extra voordelen die na het verblijf worden opgebouwd en genoten, zoals de optie om een verblijf koolstofneutraal te maken.

Sinds de lancering van Radisson Rewards heeft Radisson Hotel Group opvallende voordelen, gratis upgrades en exclusieve ervaringen aan haar leden geleverd om ervoor te zorgen dat verblijven bij Radisson Hotel Group-accommodaties echt onvergetelijk worden. Het nieuwe loyaliteitsprogramma van de Groep is vereenvoudigd om het meest gestroomlijnde programma in de sector te worden met slechts drie niveaus (Club, Premium en VIP). Het programma biedt leden de snelste route om hun status te verhogen, meer loyaliteitspunten te verdienen en in te wisselen en nog veel meer VIP-voordelen te ontgrendelen. De nieuwe Discount Booster voor toekomstige reserveringen - een unieke functie in loyaliteitsprogramma's in de branche – zal leden de keuze geven om hun korting te verhogen door het aantal punten dat ze verdienen te verminderen. Leden kunnen hun punten inzetten hoe en wanneer ze willen met een nieuw dynamisch inwisselmodel – een gloednieuwe functie die leden de flexibiliteit geeft om te kiezen hoeveel punten ze willen gebruiken voor een Award Night, en om een willekeurig aantal punten te combineren met contant geld voor kamerboekingen of hoteldiensten.

“We kijken enorm uit naar de lancering van ons nieuwe Radisson Rewards-programma en bedanken onze leden voor hun loyaliteit. Dit is het moment om hen te belonen met een nieuwe reeks persoonlijke voordelen om ervoor te zorgen dat elk moment telt wanneer ze bij Radisson Hotel Group verblijven. Deze spannende, nieuwe, versnelde voordelen zullen nieuwe leden zeker aanmoedigen om deel te nemen aan een van 's werelds snelst groeiende beloningsprogramma's," aldus Cristina Serra, Global Senior Vice President Brand Strategy & Guest Experience bij Radisson Hotel Group.

Het nieuwe programma streeft ernaar het meest gepersonaliseerde programma in de sector te zijn en biedt keuzes op basis van de voorkeuren van de gasten en hun eerdere verzoeken. Er wordt een uitgebreid ledenprofiel aangemaakt waarmee de ledenvoordelen per boeking kunnen worden aangepast en speciaal op maat worden aangeboden. Radisson Rewards streeft naar een verbeterde digitale ervaring voor leden, waaronder een nieuw privégedeelte op het online ledenprofiel en op de app voor snelle toegang tot nuttige informatie, zoals eerdere boekingen, facturen, favoriete hotels en nog veel meer.

Het nieuwe Radisson Rewards vereenvoudigt ook het programma voor professionele Bookers en Planners. In tegenstelling tot het vorige programma, waarbij Bookers en Planners afhankelijk waren van het aparte Radisson Rewards for Business-programma, integreert het nieuwe programma nu Bookers en Planners volledig in Radisson Rewards. Het programma is flexibeler waardoor reisprofessionals hun punten kunnen delen met andere leden, hun punten kunnen gebruiken om ruimtes te boeken voor vergaderingen en evenementen en extra punten kunnen verdienen als ze een nieuw lid aanbrengen.

Duurzaamheid is een van de hoogste prioriteiten van Radisson Hotel Group. Leden van Radisson Rewards kunnen hun hotelverblijf nu koolstofneutraal maken door slechts 325 punten per dag in te wisselen om de ecologische voetafdruk van hun verblijf op een betrouwbare en eenvoudige manier te compenseren. Radisson Rewards is een van de weinige loyaliteitsprogramma's die deze optie aanbiedt in de vorm van punten en als integraal onderdeel van het verblijf, waardoor een groen verblijf gemakkelijker wordt.

Wereldwijde partnerschappen zullen ook een belangrijke rol spelen voor de meerwaarde die het nieuwe loyaliteitsprogramma de leden biedt. Radisson Rewards zal zijn huidige portfolio uitbreiden in drie belangrijke pijlers met nieuwe reis-, financiële en duurzaamheidspartners. De reiscomponent maakt een vliegende start met Radisson Rewards Experiences, waar leden activiteiten kunnen boeken waarmee ze 20 punten per bestede dollar verdienen, als ze de activiteiten voor het einde van 2022 ondernemen. Dit geldt onder meer voor bezichtigingen, rondleidingen door musea en toegang tot lokale attracties.
 
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Tags: Radisson Rewards Loyaliteitsprogramma Radisson Hotel Group Hotel
Algemene voorwaarden | privacy statement