Community ZEPnl wordt De Eventondernemer



De wereld is veranderd, de markt is veranderd, wij zijn allemaal veranderd en ZEPnl verandert mee. Gisteren op het landelijke event werd het verbeterde concept, nieuwe naam, nieuwe huisstijl en de nieuwe website gelanceerd.

De Eventondernemer
De Eventondernemer is ontstaan uit een samenwerking tussen eventprofessionals Natasja Torcqué en Claudia Alberda. Als bedenker en oprichter van ZEPnl creëerde Natasja samen met strategisch partner Claudia een netwerk voor eventondernemers in Nederland. Eentje die inspeelt op de veranderende behoeften in de markt en zich bezighoudt met echt ondernemen. Zonder afleiding van geneuzel.

Al ruim 7 jaar brengt ZEPnl ondernemers in de eventbranche samen, door netwerk- en kennisbijeenkomsten te organiseren en nu pakken zij door, met de Eventondernemer. "De Eventondernemer is een community voor ondernemers in de eventbranche. Het netwerk biedt ruimte voor verrassende samenwerkingen, focus en nieuwe kansen. Hier ontmoet je collega’s die net als jij de eventbranche een warm hart toedragen en staan voor kwaliteit en het beste resultaat. Doen wat je het leukst vindt en nog belangrijker; dit vasthouden. Samen kom je nu eenmaal verder dan alleen. De Eventondernemer nodigt uit tot samenwerken, sparren en succesvol ondernemen."

Natasja: “We kennen de eventbranche door en door en ondernemen al flink wat jaren. Persoonlijk maken we optimaal gebruik van de verschillende expertises binnen en buiten de branche. Veel eventondernemers doen het allemaal nog zelf. Alle randzaken naast het ondernemen vragen veel tijd en focus die je niet altijd alleen hoeft te doen. Wij bieden inzicht, geven advies, weten hoe en welke afwegingen je neemt en onderstrepen de kracht van netwerken en samenwerken. Met de Eventondernemer brengen we kennis, expertise en inspiratie samen. Voor en door ondernemers in de eventbranche.”

Door de lancering van de nieuwe huisstijl en de verbeterde community wil De Eventondernemer meer aansluiting vinden bij de ondernemers in de eventbranche. De focus ligt op netwerken, kennis en ervaring uitwisselen, samenwerken en strategie en groei.

Om het concept tot een succes te laten worden moet de herkenbaarheid van deze community groeien, een nieuwe naam en logo moeten daaraan bijdragen. Bij een het aanscherpen van een concept hoort natuurlijk ook kritisch kijken naar voor wie het dan is.

Claudia: “De Eventondernemer is een community voor iedere eventprofessional die ook ondernemer is en gelijkgestemden wil ontmoeten om te sparren en mee samen te werken. Daaronder verstaan we ook degenen met aantoonbare ervaring in de branche, zoals eventmanagers, artiesten, sprekers, dagvoorzitters, leveranciers, etc. Waarom alleen ondernemers? Ondernemers hebben vaak een andere behoefte dan niet ondernemers. We helpen elkaar op meerder vlakken: branchegerelateerd en in het ondernemerschap.”

Bij het optimaliseren van het concept hebben zij ook naar de abonnementsvormen gekeken en je kunt nu drie maanden komen proefdraaien. Het team van de Eventondernemer vindt het belangrijk dat je de hele beleving van de verbeterde community meekrijgt en zij denken dat je pas na drie maanden echt kunt beoordelen of er een wederzijdse match is.

Kortom, er is veel veranderd in deze community. Wat wel is en blijft is: netwerken, kennis delen, sparren en oprechte verbinding tijdens meetups, netwerkbijeenkomsten, kennissessies, landelijke events, masterminds en binnen de online community.

Foto: Claudia Alberda en Natasja Torcqué. Heijblom Fotografie

 
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Tags: ZEPnl De Eventondernemer Natasja Torcqué Claudia Alberda Netwerken community
Algemene voorwaarden | privacy statement