WWAV wordt onderdeel van de Happy Horizon groep



WWAV en Happy Horizon gaan vanaf vandaag samen verder. Daarmee voegt WWAV de digitale expertise van ruim 220 professionals toe aan haar creatieve en strategische kracht. En Happy Horizon voegt hiermee de bewezen expertise van een in non-profits en goede doelen gespecialiseerd agency toe aan hun bureaunetwerk. 

WWAV werkt al bijna 25 jaar voor ambitieuze non-profitorganisaties en zorgt met strategie en creatie dat mensen in beweging komen. Wieb van de Donk van WWAV is enthousiast over de samenwerking met Happy Horizon: “We zien dat onze non-profit drive en expertise heel goed wat meer digitaal DNA kan gebruiken en die vinden we bij de gedreven professionals van Happy. We merkten de afgelopen tijd dat we op eenzelfde manier onze klanten willen bedienen: eerlijk, met veel energie en expertise, en resultaatgericht”. Ook Ard Lok ziet hierin een belangrijke stap voor WWAV: “De wereld verandert razendsnel, ook voor non-profits. Daarom is het belangrijk dat we onze klanten op een geïntegreerde manier vooruit kunnen helpen met strategie, creatie en ook de realisatie van 360 graden campagnes. Daar hebben we nu nog meer mogelijkheden voor”.

CEO Walter van de Wege van Happy Horizon: “Met de overname van WWAV voegen we zowel een team van toptalenten als een aantal mooie klanten toe aan onze groep toe. We merken dat klanten steeds vaker één aanspreekpunt willen. Een bureau dat hun werk en problematiek echt begrijpt en hun taal spreekt. Maar dat daarnaast ook kan beschikken over een breed team van (online) specialisten om disciplines te verbinden en mooie resultaten te boeken. We hebben deze teams al staan voor o.a. Healthcare, B-to-B, Education en E-commerce. En vanuit die visie is WWAV natuurlijk een prachtige aanvulling, speciaal voor non-profits. En dat ook nog eens in Amsterdam, waar steeds meer klanten de meerwaarde ontdekken van onze integrale en resultaatgerichte aanpak. Afgelopen jaar zijn Lequal en WINNRS onderdeel geworden van onze groep. En onze slagkracht in Amsterdam wordt nu versterkt met het team van WWAV”. 

WWAV blijft vanuit Amsterdam de mooie klanten bedienen en zal zich daar de komende tijd ook al versterken met Happy collega’s. 

Happy Horizon werkt onder meer voor Quality Wellness Resorts, Shimano, Fatboy, Fontys Hogescholen, NHL Stenden, Pink Gellac, MSD, Roche, Grando, PSV, FC Utrecht, Continu, Sneakers, Beachlife, Center Parcs, de Woonspecialist, Pets Place en Visitbrabant.

WWAV werkt onder meer voor Het Rode Kuis, Hartstichting, VluchtelingenWerk Nederland, Prins Bernhard Cultuurfonds, Het vergeten Kind, Longfonds, Greenpeace, KNRM, ZOA, Save the Children, ErasmusMC Foundation en vele andere non-profit organisaties die de wereld mooier maken.

Afbeelding van PublicDomainPictures via Pixabay 
 
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Tags: WWAV Happy Horizon eventmarketing
Algemene voorwaarden | privacy statement