Whitepaper: Zo win je het vertrouwen (terug) van opdrachtgevers



Men zegt wel dat vertrouwen is als schone lucht: je praat er pas over als het er niet is. Vertrouwen is het sterkste onderdeel van de band met onze opdrachtgevers. Het is de belangrijkste emotie binnen iedere klantreis (customer journey) die een opdrachtgever kan maken en dat geldt voor elke locatie. Meer vertrouwen betekent ook meer omzet.

Vertrouwen is dus ook superlucratief. Maar is vertrouwen vanzelfsprekend? Nee: vertrouwen is iets dat verdiend moet worden! Een locatie of een persoon vertrouwen betekent niet direct dat die locatie of persoon ook echt te vertrouwen ís.

Of een opdrachtgever jou of jouw locatie wel of niet vertrouwt, is geen bewuste keuze van een opdrachtgever: het is een gevolg van verschillende factoren. Het feit dat je het vertrouwen van een opdrachtgever niet rechtstreeks kunt beïnvloeden maakt het erg ongrijpbaar. Daarnaast leiden pogingen tot het winnen van hun vertrouwen niet altijd of direct tot resultaat. Sterker nog: iemand (tevergeefs) proberen te overtuigen is risky en kan zelfs tegen je werken.

Gratis whitepaper
In tijden van crisis draait echter alles om vertrouwen, vooral in de laatste fase van een crisis. Dus, hoe win je dat vertrouwen dan tóch? Wat is vertrouwen eigenlijk en hoe kun je dit inzetten binnen jouw venue marketing? In deze whitepaper leer je als Venue Marketeer of Hotel Marketeer hoe je fundamenteel het vertrouwen (terug)wint van zakelijke opdrachtgevers.

NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Tags: vertrouwen Whitepaper Venue marketing Hotel Locatie
Venue Marketing | bekijk uitgebreid bedrijfsprofiel
Marc-Chagal-Strasse 12
40477
Düsseldorf

Algemene voorwaarden | privacy statement