Cvent CONNECT Europe Virtual op 10 en 11 november



Cvent, een toonaangevende leverancier van bijeenkomsten, evenementen en hospitality-technologie, onthult de agenda voor zijn tweedaagse branchecongres, Cvent CONNECT Europe Virtual, en kondigt ook aan dat meer dan 3.200 MICE- en hospitality-professionals zich al hebben aangemeld voor het online evenement. Extra sessies en keynotesprekers, waaronder de CEO's van enkele van de grootste hotelketens en brancheorganisaties in de regio, zullen de komende weken worden aangekondigd.
 
Cvent CONNECT Europe Virtual is gratis en toegankelijk voor alle MICE-, evenementen-, hotel- en marketingprofessionals. De belangrijkste thema's en gespreksonderwerpen op de conferentie van dit jaar zijn virtuele en hybride evenementen, MICE en tijdelijk bedrijfsherstel, marketingstrategieën voor evenementenprogramma's en evenementen, trends op het gebied van hospitality en reizen, en veiligheid, beveiliging en privacy van afgevaardigden.

Deelnemers krijgen ook de mogelijkheid om in contact te komen met Cvent-experts en congres exposanten in een live face-to-face setting.
 
Bezoek de Cvent CONNECT Europe Virtual-website om te registreren of voor meer informatie.

Hoogtepunten van het tweedaagse event

· Educatieve inhoud onder leiding van experts: elke break-out en algemene sessie biedt exclusieve inzichten die worden geleverd door ervaren opinieleiders uit de branche en Cvent-experts, waardoor deelnemers de meest actuele informatie krijgen die ze nodig hebben om hun toekomstige succes te voeden.

· Afspraken plannen: deelnemers kunnen het meeste uit hun tijd bij Cvent CONNECT Europe halen door tijdens de conferentie een op een afspraken te maken met vooraanstaande industriepartners en Cvent-experts. Afgevaardigden kunnen beginnen met het plannen van deze sessies ongeveer een week vóór de datum van het evenement.

· Virtuele product- en exposantenstands: de geheel nieuwe virtuele beursstands van Cvent bieden bezoekers de mogelijkheid om standen virtueel te 'bezoeken' om meer te weten te komen over de huidige en toekomstige producten en exposanten of sponsors van Cvent.

Hoogtepunten van de sessies

· Persoonlijk en online: hoe je je hybride evenementen plant en beheert: vanwege de realiteit van aanhoudende gezondheids- en veiligheidsproblemen, reisbeperkingen en zakelijke reisbudgetten, zijn de meeste evenementprofessionals het erover eens dat hybride evenementen een cruciale rol zullen spelen in 2021 evenementenprogramma's. In deze sessie wordt bekeken hoe je een uniek evenement kunt creëren met twee verschillende ervaringen (zowel virtueel als persoonlijk) door middel van inhoud, community en technologie.

· Welke locaties moeten weten om succesvolle hybride evenementen te organiseren: een nieuwe Cvent-enquête onthult wat organisatoren van evenementen in heel Europa verwachten van locaties bij het plannen en beheren van een hybride evenement. Hoteliers delen ook hun mening over hoe ze kunnen inspelen op veranderende behoeften om hybride MICE-business binnen te halen.

· Veiligere vergaderingen: hoe organisatoren en locaties van evenementen ze laten gebeuren: deze sessie behandelt hoe locaties organisatoren van evenementen kunnen geruststellen, veiligere vergaderingen kunnen houden en hoe de vitale technologieën van vandaag de samenwerking zullen helpen bij het leveren van een succesvolle deelnemerservaring.

· De drie belangrijkste problemen waarmee bedrijfsplanners de komende drie jaar te maken krijgen: ICE, de interne bedrijfsevenementengemeenschap, in samenwerking met Cvent, zal op 11 november hun jaarlijkse benchmarkingonderzoek lanceren. Tijdens deze sessie zal Anita Howard, oprichter en directeur van ICE Awards en ICE, de drie belangrijkste bevindingen van het onderzoek presenteren, waaronder: het organiseren van virtuele evenementen en best practices, duurzaamheid en implementatie en gebruik van meetwaarden bij het organiseren van evenementen.

· Verbetering van de prestaties en conversie van leads: de mogelijkheid voor evenementen: persoonlijke, virtuele en hybride evenementen genereren duizenden waardevolle contactpunten die een krachtig inzicht bieden in de interesses en voorkeuren van afgevaardigden. Deze sessie, ontworpen voor marketeers, onderzoekt hoe je evenementactiviteit programmatisch kunt vastleggen, actiegerichte engagementscores kunt creëren en deze inzichten kunt integreren voor betere marketingtrechterprestaties.

· De evenementensector staat samen in 2020 - Reageren beleidsmakers?: brancheorganisaties van evenementen hebben onvermoeibaar gewerkt om te lobbyen en het overheidsbeleid te informeren met gegevens en informatie om het voortbestaan ??van de toeleveringsketen van 'georganiseerde bijeenkomsten' te waarborgen. In het VK werden ze grotendeels genegeerd door Westminster, terwijl het op het vasteland van Europa lijkt dat de mogelijkheid voor evenementen zich opent. Dus, waar laat dit ons voor de nabije toekomst? Drie brancheverenigingen van evenementen zijn uitgenodigd om de kwestie te bespreken.

 
Jamie Vaughan, Vice President, European Sales bij Cvent: “De wereldwijde pandemie heeft de MICE- en horecasector als nooit tevoren uitgedaagd, en het doel van Cvent CONNECT Europe is om de nieuwste inzichten, best practices en technologie te leveren aan organisaties. in hun herstel, en uiteindelijk de reis naar een grotere en sterkere industrie versnellen. Gezien de huidige omgeving wilden we ons evenement toegankelijk maken voor iedereen die zijn carrière wil verbeteren en zijn bedrijf wil laten groeien. Tegen het einde van de conferentie hopen we dat alle aanwezigen zich gesterkt zullen voelen met de tools en informatie die ze nodig hebben om de nodige stappen te ondernemen om hen te helpen niet alleen te overleven, maar ook te gedijen in 2021."
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Tags: virtual event internationaal branchecongres
Algemene voorwaarden | privacy statement