Hoe organiseer je een succesvol hybride evenement? (Inclusief leuke ijsbrekers!)



Net als bij een fysiek event wil je ook tijdens je hybride evenement de rode loper uitrollen voor je online gasten. Maar hoe maak je de gewenste impact die ervoor zorgt dat de online gasten blijven kijken? En, wanneer kies je eigenlijk voor een hybride event? Welke fysieke events kun je ombuigen naar een hybride event? Op welk moment zet je een hybride evenement in? Wat zijn de belangrijke verschillen tussen een offline programma en een online programma en wat zijn de voordelen van een hybride event? En ook: welke leuke ijsbrekers zorgen ervoor dat jouw gasten ontspannen met elkaar kennismaken voordat er wordt overgegaan op het programma?

De antwoorden op deze vragen en veel nuttige tips voor het succesvol organiseren van hybride events zijn te vinden in deze whitepaper die je gratis kunt downloaden. 
     
De whitepaper word je aangeboden door Van der Valk Online. Met meer dan 85 jaar ervaring in hospitality weten ze bij Van der Valk dat niets sterker is dan de kracht van een fysieke ontmoeting. En nu we elkaar in deze tijd minder live kunnen ontmoeten, is het belangrijker dan ooit om - dan wel op andere wijze - duurzame relaties met je collega’s en klanten aan te gaan en te behouden. Middels deze whitepaper helpen zij je deze nieuwe vorm van organiseren effectief in te zetten tijdens de planning van je eerstvolgende evenement.

Meer informatie vind je ook op www.valkonline.com





 
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Tags: Whitepaper Van der Valk Online Hybride events ijsbrekers
Algemene voorwaarden | privacy statement