Event designers Marga Groot Zwaaftink en Ingrid Rip slaan handen ineen



De bekendheid van het #EventCanvas groeit snel. Er zijn inmiddels meer dan 10.000 gebruikers wereldwijd zoals Google, het Internationaal Olympisch Comité, de Verenigde Naties, Bayer Pharmaceuticals, Amsterdam RAI, de Nederlandse Academie voor Eetstoornissen en de Nationale Politie. Het Event Design Collective (EDCo) is in de afgelopen paar jaar gegroeid naar 12 vestigingen wereldwijd en het Event Canvas is beschikbaar in 14 talen.

Door de grote vraag, ook in Nederland, is het team uitgebreid. Bevlogen event designers Marga Groot Zwaaftink en Ingrid Rip slaan hun handen ineen en vormen sinds 1 januari het team dat de groeiende wensen en behoeften van de Nederlandse markt gaat bedienen. Beide dames zijn zeer ervaren event designers. Met ieder hun eigen talent, ervaring en netwerk vullen zij elkaar goed aan waardoor de slagkracht van EDCo Nederland fix toeneemt. Zo is Marga gepokt en gemazeld binnen de corporate wereld en ontwikkelt Ingrid al vele jaren congressen en events in samenwerking met (wetenschappelijke) verenigingen.

Aanbod

Om deze groei te vieren, hebben zij het volgende aanbod (tot 19 maart 2020): maak een afspraak met hen voor een vrijblijvend gesprek over de betekenis van het Event Canvas voor jouw events. Je krijgt sowieso gratis de visuele flow chart “How does your event create value?”. Daar bovenop verloten zij één plaats voor de Level 1 training van 20 maart a.s. onder deze gesprekspartners.

Event Canvas

Het Event Canvas is een tool gebaseerd op de principes van design thinking toegepast op bijeenkomsten. Evenement-eigenaren worden geconfronteerd met de noodzaak van verandering in een snel veranderende wereld. Ze vinden het vaak moeilijk om te begrijpen hoe ze verandering door middel van hun evenementen kunnen realiseren. Met het drie-fasen Event Design met behulp van het Event Canvas stellen ze hen in staat om grip te krijgen op de waarde die het evenement vertegenwoordigt en hoe ze het succes ervan kunnen meten. De vraag “Hoe verdien ik mijn investering in het evenement terug?” is immers cruciaal voor zowel bedrijven en verenigingen.

De collaboratieve aanpak spreekt mensen aan. Samen creëren de teams events die, op een bewuste manier, denken en gedrag verandert in de gewenste richting. Deze strategische management template zorgt ook voor een universele taal tussen alle betrokkenen op alle denkbare niveaus wat zorgt voor heldere, eenduidige communicatie gedurende het gehele proces van ontwerp tot uitvoering. Zo worden event eigenaren uiteindelijk door het succesvol toepassen van de methodiek verandermanagers en zelfverzekerde leiders op het gebied van event design in hun eigen organisatie en zullen ze eenvoudiger (strategische) doelen kunnen realiseren.

Naast gesprekken betekent de samenwerking van Marga en Ingrid ook dat zij regelmatig kennismakingssessies en Level 1 trainingen organiseren om zo veel mogelijk mensen vertrouwd te maken met de basis van deze universele methodologie. Ook kunnen ze klanten sneller van dienst zijn bij het ontwikkelen van op-maat-gemaakte ontwerptrajecten. Trajecten die soms de korte termijn betreffen en steeds vaker met het oog op strategische lange termijn doelen van hun organisaties.

Kijk hier voor meer informatie 

Bron: CongresWereld
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Tags:
Algemene voorwaarden | privacy statement