Hotel Arena stelt nieuwe general manager en hotelmanager aan



Vanaf heden gaat er een nieuwe management aan de slag bij Hotel Arena. Robert Guijt is bij het viersterren hotel aangesteld als General Manager en daarnaast wordt de compleet nieuwe functie van Hotel Manager bekleed door Pieter-Jan Massoels. De heren gaan met hun ervaring en expertise op strategisch en operationeel gebied leiding geven aan het team.

Guijt is een bekende naam in de Nederlandse theaterwereld en heeft een enorme passie voor het succesvol(ler) maken van organisaties door de inzet van hospitality en hostmanship. Hij werkte onder andere voor het Koninklijk Theater Carré (1999-2010) en DeLaMar Theater (2010-2017) waar hij in beide gevallen als directielid verantwoordelijk was voor de bedrijfsvoering van het theater inclusief de gastvrijheidsbeleving. Twee jaar geleden richtte hij het succesvolle bedrijf DRIVE (consultancy op het gebied van Hospitality) op maar uiteindelijk miste hij de reuring die hoort bij een locatie. Bij Hotel Arena wil hij de ingeslagen weg na de verbouwing (eind 2017) verder uitbouwen. ‘Hotel Arena is een unieke plek voor hotelgasten en zakelijke bezoekers, maar ook zeker voor de Amsterdammer zelf! Ik wil verschil gaan maken met dit hotel. De verwachtingen van de gast én eigen medewerker overtreffen. En blíjven overtreffen!’, aldus een enthousiaste Guijt.

Massoels
Met de aanstelling van Massoels krijgt een oude bekende weer een plek binnen de organisatie. Massoels startte zijn loopbaan bij Accor Hotels waar hij diverse functies bekleedde. Daarna ruilde hij de keten in voor het stand alone Hotel Arena en groeide van Assistent Manager door naar Rooms Division Manager. Massoels maakte voor een groot gedeelte de intense verbouwing en re-branding van het viersterren hotel mee maar koos een paar maanden voor de Grand Opening voor een nieuwe uitdaging; de opening van het MEININGER Hotel Amsterdam Amstel. Ruim twee jaar later verwelkomt team Hotel Arena Massoels, ditmaal als Hotel Manager, weer terug. Massoels gaat zich focussen op de operationele kant binnen de organisatie en vormt de schakel tussen de diverse afdelingen. Massoels: ‘Hotel Arena is gevestigd in een uniek pand op een unieke locatie. De geschiedenis en ziel van het pand zorgen ervoor dat je elke keer weer onder de indruk bent. Op dit moment heeft Hotel Arena alles in huis wat je als zakengast of toerist kan wensen. Deze gastbeleving wil ik nog meer op de kaart zetten.’