Meeting Magazine en Vergaderhamers intensiveren samenwerking



Meeting Magazine is reeds jarenlang mediapartner van het Vergaderhamerkeurmerk, sinds 1995 het keurmerk in de congres- en vergaderbranche dat toeziet op kwaliteit, deskundigheid, betrouwbaarheid en service. Beide partijen trekken eveneens gezamenlijk op als twee van de vier initiatiefnemers (naast MeetingReview en CLC-VECTA) van de Nationale Meeting Award.

De samenwerking tussen beide partijen krijgt met ingang van mei 2019 een nieuwe dimensie wanneer Meeting Magazine zijn relaties actief gaat informeren over de mogelijkheid om een nul-meting te laten afnemen door een inspecteur van Vergaderhamers.

In een competitieve markt als de congres- en vergaderbranche biedt een onafhankelijk kwaliteitskeurmerk een goede usp om je als locatie te onderscheiden ten opzichte van je concurrenten. Meeting Magazine is bij uitstek een medium om hierover te communiceren naar de doelgroep. Het vakblad voor Meeting- en Eventprofessionals heeft in de afgelopen 15 jaar al vele partijen geholpen bij het succesvol onder de aandacht brengen van hun locatie bij de juiste doelgroep.

Op zoek naar de onderscheidende factor

Michael van Munster, uitgever Meeting Magazine: "Als locatie ben je altijd op zoek naar de onderscheidende factor. Voor de campagnes die wij voor onze klanten maken in Meeting Magazine denken wij hier altijd actief in mee hoe we deze boodschap het beste over de ‘buhne’ kunnen brengen bij onze lezers. Een samenwerking met Vergaderhamers, hetzij voor de zogenoemde nulmetingen, hetzij voor een classificatie juichen wij van harte toe omdat de locatie zich hiermee immers beter kan profileren als kwaliteitslocatie die aan de (strenge) eisen voldoet van het Vergaderhamerkeurmerk. Hiermee kunnen ook wij weer net dat beetje extra bieden voor onze klanten, wat ons helpt bouwen aan een nog duurzamere relatie met onze klanten. Bovendien is een classificatie een mooi persmoment voor de locatie in Meeting Magazine en zo is de cirkel weer rond.”

Ton Soons, directeur Vergaderhamers: "Voor veel klanten van het Vergaderhamerkeurmerk is het belangrijk om gepromoot te worden en aandacht te krijgen in de media. Meeting Magazine heeft contact met de doelgroep van het Vergaderhamerkeurmerk en kan deze promotie en aandacht digitaal en in print bieden. Bovendien profiteren ook bestaande Vergaderhamerlocaties van deze samenwerking want zij ontvangen korting bij de inkoop van hun marketinguitingen bij Meeting Magazine, waarmee het keurmerk nog meer waarde creëert voor deelnemende locaties.”