Kennissessie neuromarketing bij uitreiking Nationale Meeting Award



Sergio Romijn - Braynz zal tijdens het kennisevent voorafgaand aan de uitreiking van de Nationale Meeting Award uit de doeken doen hoe je met principes uit de neuromarketing het irrationele gedrag van consumenten (lees: bezoekers van events) positief kunt beïnvloeden.

Hij deelt de kennis die via innovatieve onderzoeksmethoden is opgebouwd over de onderliggende breinprocessen. Het blijft niet bij theorie: hij geef praktische handvatten en voorbeelden uit de praktijk.

Wil jij deze sessie van Sergio bijwonen, meld je dan nu hier aan.



Over de Nationale Meeting Award
Op maandag 11 maart worden voor de 4e keer de Nationale Meeting Awards uitgereikt; de onafhankelijke award voor de beste meeting- en eventlocaties van Nederland die uitblinken in kwaliteit, gastervaring en ondernemerschap. Voorafgaand aan de spetterende uitreiking van de Nationale Meeting Award kun je deelnemen aan het kennisprogramma met key-note speaker Prof. Dr. Justin Jansen en verschillende subsessies. Locatie van de uitreiking is Postillion Hotel Amsterdam. 
De Nationale Meeting Award is een initiatief van Meeting Magazine, MeetingReview, Vergaderhamers en CLC-Vecta

Informatie over de auteur

Nationale Meeting Award | | email
Uw naam
Uw email
Uw bericht
 

Content van deze auteur

Dit zijn de beste meeting- en eventlocaties van Nederland!
Kennissessie neuromarketing bij uitreiking Nationale Meeting Award
Dit zijn de finalisten van de Nationale Meeting Award 2019!
Boeiend kennisprogramma voorafgaand aan uitreiking Nationale Meeting Award 2019
Nationale Meeting Award: eerste jury-interviews achter de rug
Even voorstellen: de vakjury van de Nationale Meeting Award 2019
Uitslag ronde 1 Nationale Meeting Award bekend!
Deelnemers Nationale Meeting Award ontvangen onderzoeksrapport met benchmark
Bijna honderd aanmeldingen Nationale Meeting Award
Inschrijving Nationale Meeting Award geopend