Kennissessie neuromarketing bij uitreiking Nationale Meeting Award



Sergio Romijn - Braynz zal tijdens het kennisevent voorafgaand aan de uitreiking van de Nationale Meeting Award uit de doeken doen hoe je met principes uit de neuromarketing het irrationele gedrag van consumenten (lees: bezoekers van events) positief kunt beïnvloeden.

Hij deelt de kennis die via innovatieve onderzoeksmethoden is opgebouwd over de onderliggende breinprocessen. Het blijft niet bij theorie: hij geef praktische handvatten en voorbeelden uit de praktijk.

Wil jij deze sessie van Sergio bijwonen, meld je dan nu hier aan.



Over de Nationale Meeting Award
Op maandag 11 maart worden voor de 4e keer de Nationale Meeting Awards uitgereikt; de onafhankelijke award voor de beste meeting- en eventlocaties van Nederland die uitblinken in kwaliteit, gastervaring en ondernemerschap. Voorafgaand aan de spetterende uitreiking van de Nationale Meeting Award kun je deelnemen aan het kennisprogramma met key-note speaker Prof. Dr. Justin Jansen en verschillende subsessies. Locatie van de uitreiking is Postillion Hotel Amsterdam. 
De Nationale Meeting Award is een initiatief van Meeting Magazine, MeetingReview, Vergaderhamers en CLC-Vecta
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Auteur: Nationale Meeting Award

Tags:
Algemene voorwaarden | privacy statement