Locaties leren van locaties



Anno 2018 geloven we niet zo snel meer in reclames waarin bedrijven eigen producten aanprijzen. We geloven wel in echte verhalen van echte mensen. Het verklaart het succes van de reviewsites. Voordat we daadwerkelijk tot aankoop overgaan checken we nog even wat de ervaringen zijn van anderen. En ook daar zijn we op onze hoede. Alleen maar negens en tienen, dat gelooft toch niemand!? En dus moeten we als bedrijf laten zien dat 'daar ook maar mensen werken' en dat een foutje op z'n tijd kan gebeuren. Dat vinden we namelijk helemaal niet erg, zolang er excuses worden gemaakt en/of de fout wordt hersteld. Bij voorkeur lezen we online de reactie op bijvoorbeeld een negatieve review want dan groeit ons vertrouwen.





Geld verdienen met reviews
Tijdens het Locatiecongres op 3 september 2018 vertelt het bedrijf MeetingReview aan locatiehouders- en medewerkers meer over hoe je slim met reviews om moet gaan en hoe je daar (meer) geld mee kunt verdienen. Als expert op dat vlak weten ze dat dat niet genoeg is. Daarom nemen ze in 'levende lijve' een ervaringsdeskundige mee die inmiddels weet hoe het werkt. Mirjam van Reek, Director of Sales van Bilderberg Europa Hotel Scheveningen, vertelt hoe haar hotel- en congreslocatie reviews inzet als onderdeel van hun bedrijfsvoering. Dat ze hiermee succesvol zijn blijkt tevens uit het feit dat ze dit jaar winnaar zijn van de Nationale Meeting Award. Samen met Robert Spakman van MeetinReview deelt ze tips & tricks zodat andere locaties daarvan kunnen leren. Hoe geloofwaardig wil je het hebben.

Voor en door locaties
Het Locatiecongres is een initiatief van Linda Kerkhoven van Linda op Locatie. Zij bedacht dat een kennisevent waarin alleen experts op het podium niet genoeg was. Ze wilde het graag 'anders dan anders' doen en dus nodigt ze locatiehouders uit om mee te werken. Er staan locatiehouders op het plenaire podium die succesverhalen maar ook missers delen. Inmiddels hebben de volgende locatiehouders hiervoor toegezegd: Pieter Aalbers, mede-eigenaar van The Attention Group (Muntgebouw Utrecht en Mariënhof Amersfoort), Han van Blokland, eigenaar van Villa Oldenhoff en Boutique Hotel De Witte Dame en Timo Kruft, eigenaar van de TEKA groep (beheert meerdere evenementenlocaties). 

Een congres voor en door locaties, echte mensen met echte verhalen.
 
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Tags:
Algemene voorwaarden | privacy statement