Gebruik jij de ontvangen diamonds and pearls als content op sociale media?



“If I gave you diamonds and pearls, would you be a happy boy or a girl?”

Ik ben dus van de generatie die bij deze zin uiteraard direct denkt aan Prince, The Symbol en The artist formally known as. Het is 1991 en 13 jaar later wordt Facebook geïntroduceerd. Het meest succesvolle sociale media platform tot nu toe. En dagelijks worden daar nieuwe diamanten en parels gepost.

Wat denk je van deze: “Niets dan lof voor deze geweldige locatie, zowel van de bruidsparen als van de standhouders en natuurlijk van ons als organisatie. Want zij hebben echt begrepen wat gastvrijheid inhoudt. Zij zijn daar een groot voorbeeld van. Het is zo enorm fijn om dit met hen te kunnen en mogen doen. Niets is hun teveel en altijd zijn ze bereid om mee te denken.” Een parel van een review over De Bonte Wever in Assen.

En wat te denken van deze perfect geslepen diamant:

“We zijn als organisatie zeer tevreden over de zorgvuldige begeleiding vanuit de Nieuwe Buitensociëteit. Als klant voel je je gehoord en gezien. De klant is echt koning. Alle medewerking en iedereen werkt mee aan een tevreden klant. Top. Ik beveel deze locatie daarom ook van harte aan.”

Ontvang je ook aanbevelingen die als diamanten en parels afstralen op je organisatie? Vergeet dan niet om daar ook op sociale media aandacht aan te geven. Het bereik hiervan is inmiddels enorm en hoe leuk is het om iets te lezen van iemand die super tevreden over je is. Prince had kunnen zingen: “Money don’t matter tonight, it’s all about the reviews that count!”

NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Auteur: Marco Kole

Tags:
Algemene voorwaarden | privacy statement