Emirates introduceert ’s werelds eerste interactieve amenity kits in Economy Class



Emirates lanceert ’s werelds eerste interactieve amenity kits in de Economy Class voor een nog comfortabelere reiservaring. De stijlvolle amenity kits maken gebruik van de populaire augmented reality (AR) technologie waardoor passagiers via een bijbehorende app interessante content kunnen downloaden. Emirates is de eerste luchtvaartmaatschappij die augmented reality gebruikt voor amenity kits, een primeur binnen de luchtvaartindustrie.

Met de nieuwe Blippar app kunnen passagiers downloaden hun amenity kits scannen. Vervolgens is er een breed scala aan entertainment beschikbaar zoals diverse muzieklijsten, entertainment en tips voor een fitte en ontspannen vlucht. Ook kunnen passagiers direct naar de Emirates app voor de laatste vluchtgegevens en meer informatie over Emirates. Alle content wordt iedere zes maanden ge-update voor een actueel aanbod.

Stijlvol ontworpen amenity kits
De amenity kits zijn er in zes verschillende ontwerpen, gebaseerd op zes regio’s van het wereldwijde netwerk van Emirates: Australazië, Latijns-Amerika, het Midden-Oosten, Afrika, Europa en het Verre Oosten. De amenity kits bevatten alle benodigdheden voor extra comfort op lange vluchten, waaronder een oogmasker, oordopjes, een tandenborstel met tandpasta en comfortabele sokken. De multifunctionele kits zijn gemaakt van neopreen materiaal, een waterafstotende stof, en zijn speciaal ontworpen om hergebruikt te worden na de vlucht, bijvoorbeeld om cosmetica of apparaten in op te bergen.
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Tags:
Algemene voorwaarden | privacy statement