Louvre Hotels Group gaat nieuwe samenwerking aan met drie luchtvaartmaatschappijen



Louvre Hotels Group breidt het Golden Tulip loyaliteitsprogramma Connections uit door samenwerkingen aan te gaan met drie luchtvaartmaatschappijen: Ethiopian Airlines, Gulf Air en Tunisair. De samenwerking tussen deze luchtvaartmaatschappijen en Louvre Hotels Group is voordelig voor gasten die regelmatig vliegen. Zij kunnen nu namelijk miles sparen wanneer ze logeren in 3-sterren Tulip Inn hotels, 4-sterren Golden Tulip hotels en 5-sterren Royal Tulip Luxury hotels.
 
Doel is om op deze manier de zichtbaarheid van de drie merken te stimuleren en tegelijkertijd meer klanten aan te trekken. Het is een strategische keuze voor de merken van Golden Tulip om krachten te bundelen met de luchtvaartmaatschappijen die naar bestemmingen vliegen waar de hotels gevestigd zijn. De samenwerking met de luchtvaartmaatschappijen is onderdeel van het wereldwijde Golden Tulip loyaliteitsprogramma ‘Connections', waar nu 14 partner luchtvaartmaatschappijen bij aangesloten zijn.  
 
"Door deze samenwerkingen krijgen wij beter inzicht in de reispatronen van onze gasten, waardoor we een betere klantervaring kunnen garanderen. Golden Tulip kan zich hiermee als merk echt onderscheiden", aldus Françoise Houdebine, VP Marketing en Sales bij Louvre Hotels Group.
 
Het aanbod van bestemmingen waar de drie luchtvaartmaatschappijen naartoe vliegen komt overeen met populaire steden onder de frequent flyers. Tunisair vliegt naar 19 steden waaronder Amsterdam, Casablanca en Rome. Gulf Air opent deuren naar 17 bestemmingen zoals Mumbai, Beiroet en Dubai. Ethiopian Airlines heeft meer dan 27 bestemmingen op de lijst, waaronder Addis Abeba, Zanzibar en Washington D.C.
 
Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip
Met meer dan 1.175 hotels (>100.000 kamers) in 51 landen is Louvre Hotels Group  één van de grootste internationale hotelketens. Sinds een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip, onderdeel van  Louvre  Hotels  Group,  heeft  meer  dan  50  jaar ervaring  in  de hospitality industrie en heeft ruim 230 hotels in het midden-, hoog-, en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en Amerika  een  internationale  standaard aan service en faciliteiten met een persoonlijke touch. Louvre  Hotels  Group  voert  bovendien de  merken  Première  Classe,  Campanile en Kyriad. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (37  hotels),  Campanile  (20  hotels) en Première Classe (2 hotels). Zie voor meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Tags:
Algemene voorwaarden | privacy statement