The Hague Convention Bureau wint de derde prijs bij de Meetings Industry Marketing Awards in Londen



The Hague Convention Bureau (THCB) heeft een bronzen award voor Best Use of Video Marketing in ontvangst genomen. De uitreiking van de Meeting Industry Marketing Awards (MIMA) ​von​d plaats in het Park Plaza Westminster Hotel in Londen op 17 november 2017.

The Hague Convention Bureau richt zich op het werven en faciliteren van internationale congressen en zakelijke evenementen in de stad Den Haag.

“Den Haag biedt ontzettend veel mogelijkheden om diverse doelgroepen te hosten als het gaat om het organiseren van zowel high-profile als kleinschalige zakelijke evenementen. We willen de stad op de kaart zetten als gewilde zakelijke evenementenlocatie,” zegt Karsten Klein, wethouder van Stedelijke Economie, Zorg en Havens.

Om de goede bereikbaarheid van de stad te benadrukken lanceerde THCB een animatie​ waarin de bereikbaarheid van Den Haag op verfrissende wijze gepresenteerd wordt. Om de boodschap “The Hague. It’s closer than you think” over te brengen, illustreerde THCB drie congresbezoekers die vanuit Duitsland, Engeland en de Verenigde Staten naar Den Haag reizen. De video gooide hoge ogen op social media en wordt getoond op de website van THCB.

MIMA zijn sinds 2002 een begrip in de meeting- en congresindustrie en zetten de standaard voor marketing in deze industrie. De awards zijn een eerbetoon aan de marketeers in deze branche. “Het MIMA event is een fantastische kans om te netwerken en onze grootste successen in de spotlights te zetten. We voelen ons vereerd dat ons werk is bekroond met zo’n prestigieuze award. Wij zullen ons blijven inzetten Den Haag op de kaart te zetten als internationale congresbestemming,” aldus Nienke van der Malen – van der Horst, directeur van THCB.


 
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Tags:
Algemene voorwaarden | privacy statement