Nederlandse mediapartijen arriveren in stijl in Cannes



Van 16 tot en met 19 oktober vindt in Cannes weer de MIPCOM plaats. Voor veel Nederlanders die werkzaam zijn in de mediabranche is het dé plek om te netwerken en inspiratie op te doen. Tegelijkertijd is het ook genieten van de lifestyle met zon, zee en strand aan de Cote d’Azur. Vote Company, marktleider in het organiseren en groot maken van publieksverkiezingen, biedt nu de mogelijkheid om in stijl bij de MIPCOM te arriveren: per helikopter.

Wilfred Romijn, co-founder van Vote Company, legt uit hoe dit bijzondere initiatief tot stand is gekomen: “Alles in Cannes straalt luxe uit, maar om vanaf Nice Airport naar Cannes te komen ben je normaal gesproken aangewezen op een taxi, bus of huurauto. Dat kon beter vonden wij en dus bieden we bezoekers van de MIPCOM nu de mogelijkheid aan om in stijl te arriveren: per helicopter. Het is ook meteen een knipoog naar het werk dat we dagelijks doen: we brengen verkiezingen naar een hoger niveau, leveren maatwerk, ontzorgen opdrachtgevers en voegen, net als bij de helicoptervluchten in Cannes, echt waarde toe.”

Vote Company werkt voor diverse opdrachtgevers uit de mediabranche zoals bijvoorbeeld De Persgroep en Vakmedianet. Bekende verkiezingen waarvoor het bedrijf verantwoordelijk is, zijn de AD Publieksprijs bij de Musical Awards, de Zoover Awards en de Dutch-IT Awards. Dit jaar werd een Cross Media Award gewonnen voor de campagne rondom de Verkiezing van het Mooiste Natuurgebied. Deze verkiezing werd door Vote Company georganiseerd in opdracht van het Ministerie van Economische Zaken. Aanmelden voor de helicoptervluchten kan via http://www.votecompany.nl/heli.