Eerst zien, dan geloven



Als het om horecagelegenheden gaat, houden we niet van verrassingen. Wie loopt er anno 2017 nog een onbekend restaurant binnen zonder eerst de menukaart te raadplegen? Wie boekt er nog een hotel zonder op de website te kijken hoe de kamers eruit zien?

Een lovend marketingverhaal heeft ook bijna geen invloed meer op de keuze van de gast. Want wie zegt “dat het uitzicht fenomenaal is” of “het diner uitmuntend”? Het hotel zelf zeker? Mag ik dat alsjeblieft zelf bepalen? Of liever nog, mag ik dat lezen op één van de vele reviewsites? Want als daar een goed/slecht cijfer staat, zal de dienstverlening/het uitzicht/het diner ook wel goed/slecht zijn… toch?

Ik herken mezelf tot op zekere hoogte in bovenstaande. Google Streetview heeft mij al meer dan eens behoed voor een verkeerde keuze en ik word blij van een goed onderhouden website of een actieve Facebookpagina. Ik knap af op spelfouten, stoor me aan onscherpe foto’s en kan echt huiveren van een kerstaanbieding in januari. Online gastvrijheid is de eerste stap naar een fysiek bezoek!

Vanuit dit oogpunt ontwikkelden wij deze virtuele tour. Je kunt rustig rondlopen, alle faciliteiten bekijken en je eigen verwachting creëren. Kies je op basis hiervan voor een fysiek bezoek? Dan staat ons gastvrije team klaar om deze verwachting te overtreffen. Verrassend vanzelfsprekend, zoals het hoort.


Marijn Span
Marketing & Communicatie Manager Van der Valk Hotel Nijmegen-Lent
NB: Het auteursrecht op de content op deze website en in de (online) magazines wordt door de uitgeverij voorbehouden.


Auteur: Van der Valk Hotel Nijmegen-Lent

Tags:
Algemene voorwaarden | privacy statement